Glemt log på?   Registrer  
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Har leget lidt...

Har leget lidt... 6 år 9 måneder siden #8387

• Flemming Stræde
  • Flemming Stræde's profilbillede
Så har cameraet igen været på tur.....jeg mangler en macro linse
Tror det bliver gaven til mig selv, når jeg forhåbentlig engang kommer i arbejde igen.

Først lige lidt Ancistrus malle billeder..

L144Han.JPG

Ancistrussuperred.JPG

Albinoancistrushun.JPG

Det var så her jeg fandt ud af det med macro objektivet, det er ikke nemt at tage billeder af rejer.....

Blreje.JPG

Grnreje.JPG

Gulerejer.JPG
The administrator has disabled public write access.

Sv: Har leget lidt... 6 år 9 måneder siden #8388

• Flemming Stræde
Nå men I skal da ikke snydes for et par guppy skud...

BlondStortzbachUSpar.JPG

BlondStortzbachUS2.JPG

BlondStortzbachUS1.JPG

Desværre har jeg ikke rigtigt andet at fotografere på end Kenneths fisk, det er lidt træls, det ser desværre ikke ud til, at der sker noget med spydhalerne, heller ikke selvom jeg har sat min enlige han på nogle US hunner...er bange for at han er blevet for gammel

Sv: Har leget lidt... 6 år 9 måneder siden #8389

• Peter Dyhr
  • Peter Dyhr's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • DSG Member
  • Modtagne Tak: 181
Jeg aner intet om undersværd, så jeg tør godt spørge om det er en normal haleform for hunnerne som på billedet?

Generelt sker der ikke meget i akvarierne om vinteren, så mon ikke vi kan konstatere at sollyset også har en indvirkning.
Med venlig hilsen Peter D

Sv: Har leget lidt... 6 år 9 måneder siden #8390

• Flemming Stræde
Uha....nu skal jeg på ingen måde lege ekspert på undersværd, men jeg kan godt se at halen ser lidt speciel ud, på de tidligere postede billede, men det er de nu ikke....
Her er lige et skud udelukkende af hunner, jeg vil sige at de nærmest er en nøjagtig kopi, så stammen avler fint rent...
Jeg vil prøve at få fat i en grå wiener han og så lave en Babuska stamme, men Grå hhv med og uden störtzback, dem med bliver nærmest grønne, og så en blond wiener hhv med og uden störtzback, hvor den med er gul, som den viste, og dem uden er som Bennys europamester stamme.

Hunner.JPG

Flemming
Tid til at oprette siden: 0.224 sekunder