Login

Hvem er online

Senest i Forum

• Ingen indlæg at vise.

EM udstilling Taastrup 2018

Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: nyt medlen

nyt medlen 3 år 4 måneder siden #10910

• John Frederiksen
  • John Frederiksen's profilbillede
Hej har fået en opfordring på at fortælle lidt om mig selv jeg er 51 år og har haft akvarie siden jeg var 20 år på et tidspunkt have jeg 37 akvarier lige fra 17 liter til 660L, han mæsten altid holdt akvarier som biotob, i dag har jeg et 900L med jordspiser har haft mange forskellige fisk men aldrig guppy men syntes lige pludslig de er flotte og der findes mange forskellige så nu vil jeg prøve kræfter med dem så der skal lige findes nogle akvarier frem fra gemmerne er lige flyttet
tror det bliver Endlers og så Blue Moscow fordi jeg godt kan lide blå men lad os se hvad jeg ender med

Med venlig hilsen
John Frederiksen

PS hved ikke om det er det rigtige sted at skrive det
The administrator has disabled public write access.

nyt medlen 3 år 4 måneder siden #10915

Velkommen jeg har Poecilia Wingei det er dem du kalder endler..... Pop navnet på dem er blue starr mere blå kan de næste ikke blive, men dem kan du godt få nogle af, og så har jeg Pink Moscow Panda der vil du nok være nød til at betale lidt for dem eller blive betalende medlem, jeg ved ikke om det er en klub for dig da din interesse for endler ikke høre til her. De andre du søger har jeg ikke.

nyt medlen 3 år 4 måneder siden #10916

Pink Moscow Panda er blå sorte, men Google dem hvis du ikke kender dem :)
Jeg har også flere stammer af vilde endlers/ Poecilia Wingei med lokation men det er ikke fisk som holdes her i klubben, DSG er for kultur guppyer Poecilia Reticulata.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden af Jørgen Hedegaard Andersen.

nyt medlen 3 år 4 måneder siden #10919

• Anne Lyksgaard
  • Anne Lyksgaard's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • DSG Member
  • Modtagne Tak: 115
Hej John,

Velkommen til :-)

Det er det helt rigtige sted, du har skrevet.
Jeg er lidt nysgerrig. Du skriver du opdrætter Blue Moscow. ( De vilde guppyer har vi jo ikke med på programmet)
Når du opdrætter dine Blue Moscow, følger du så den internationale standard ? ( IHS´en)
Jeg kan se, de lige nu går som sværmopdræt, men måske du har andre planer og kunne tænke dig at udstille ?
Med venlig hilsen Anne
Tid til at oprette siden: 0.134 sekunder
DSG