Login

Hvem er online

Senest i Forum

EM udstilling Taastrup 2018

Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Halfmoon standarden er vedtaget

Halfmoon standarden er vedtaget 1 uge 1 dag siden #11621

• Peter Dyhr
  • Peter Dyhr's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • DSG Member
  • Modtagne Tak: 175
Fra Steve:
Dear members of IKGH,

It is with great pleasure that I can confirm the results of the vote with regards to the proposal to accept the Half Moon Tail Guppy into the IKGH Standards. It is with an even greater pleasure that I can report that all except one of our 31 clubs in 15 countries has responded. I am pleased that the membership is predominantly active.

For each country there are six votes which are equally divided between the member clubs of that country. (the divided votes have been rounded to two decimal places eg German member clubs have 0.66 each)

We have several new members to the IKGH who have registered for 2018. They have not been included in the vote and decision

The decision:

There is one member club with 1.50 votes that has not responded and so is listed as an abstention.

There are three member clubs who voted “NO” to the proposal with a total of 9.66 votes.

There are 27 club member clubs who voted “YES” to the proposal with a total of 78.78 votes.

The rules state that a 2/3 majority of the votes made must support a proposal for it to be accepted. It is therefore my pleasure to state that the Half Moon Tail guppy is now accepted into the IKGH standards and can be used in the 2018 show season.

Bilag:

Filnavn: Halfmoontailproposedstandard1V.pdf
Filstørrelse: 283 KB
Med venlig hilsen Peter D
The administrator has disabled public write access.

Halfmoon standarden er vedtaget 1 uge 1 dag siden #11625

Det var overraskende.

Halfmoon standarden er vedtaget 4 dage 13 timer siden #11635

• Anne Lyksgaard
  • Anne Lyksgaard's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • DSG Member
  • Modtagne Tak: 109
Ja også for mig.
Jeg tror dog stadig ikke på, at vi får den at se på ret mange europæiske udstillinger.

Men vi kommer til at bøvle med bedømmelsen af den :dry:
Med venlig hilsen Anne
Tid til at oprette siden: 0.295 sekunder
dsg1
DSG